Mulatto - In n Out (Official Video) ft. City Girls

  Vistas 4,611,167

MulattoVEVO

Hace 15 días

Stream Queen of Da Souf
mulatto.lnk.to/QueenofDaSoufID

Subscribe for more official content from Mulatto:
mulatto.lnk.to/ESshowSubscribe

Follow Mulatto
mulatto
mulatto
mulatto
soundcloud.com/mulatto
www.tiktok.com/@mulatto

The official ESshow channel of Mulatto. Subscribe for the latest music videos, performances, and more.

#Mulatto #QueenOfDaSouf
vevo.ly/26j3Ac

Comentarios
Hadija Muna
Hadija Muna Hace 38 minutos
JT always serves❤️
Jamie Rees
Jamie Rees Hace un hora
happy holida/ Halloween🎃 god bless you, stay safe, and love you mulatto🥰
O.G PARO
O.G PARO Hace un hora
A 1:56 elle fait le signe de JUl wllh 😂😂😂
Im A Grl
Im A Grl Hace un hora
I liked miamis verse the best in THIS just saying
TheCatfishAmec
TheCatfishAmec Hace 2 horas
Ohhh yeah!!
Śømèôńėę Ñàméd Mïçhâëł
Śømèôńėę Ñàméd Mïçhâëł Hace 3 horas
How do I dislike twice ?
Jemina Mcclinton
Jemina Mcclinton Hace 6 horas
Yall doing great
luh doll
luh doll Hace 7 horas
I LUV THE HAIR FROM BASICALLY MUWAP CAUSE ONE OF HER SONGS IS MUWOP BUT CARDIS AND MEGANS IS WAP SO MUWAP YALL SHOULD DO A REMIX
SeaUsername
SeaUsername Hace 9 horas
city girls, i love their work, true artists
Nicole Ruwodo
Nicole Ruwodo Hace 14 horas
"we was entangled" 🤣🤣
memedicine math
memedicine math Hace 14 horas
JT and Karesha in dis biach!!!!
Synatra Hyatt
Synatra Hyatt Hace 15 horas
jt went off
Dezirae Jones
Dezirae Jones Hace 16 horas
2:04 this ain’t even funny but am I the only one ho noticed the hair on her lip
gordo FF
gordo FF Hace 16 horas
Top d mais ♥️♥️🇧🇷
trey 49
trey 49 Hace 16 horas
Mullato sexy
Amaru Smurfy
Amaru Smurfy Hace 17 horas
This song is hard I love it my favorite part is when mullato say “Don’t make me bring the hood out”
Dynasty Orr
Dynasty Orr Hace 18 horas
Miami a freak😂
Emily C
Emily C Hace 18 horas
What is she talking about exactly?
Lazavia Bey
Lazavia Bey Hace 19 horas
Killing shit!!🔥🔥🖤😍😍
Kimberly Renee
Kimberly Renee Hace 20 horas
She be funny in her videos. She be killing the game she doing everything right !
Lisa Salas
Lisa Salas Hace 21 un hora
Star bangles..... Heard it already doll
Shere Khan
Shere Khan Hace 21 un hora
That's was actually a cute video that youtube led me to after watching CityGirls
Monica S.
Monica S. Hace 22 horas
The "N word" is used so freely & fluently 🙄
fred kinney
fred kinney Hace 22 horas
I love to see jt she genuinely is giving it up for the dark skin queens and her bars is so on point
shayteria smith
shayteria smith Hace 22 horas
Hey I love Our song
Emerald Woodson
Emerald Woodson Hace un día
The eyes almost popped out her head😂 but love the song ❤️
evencio keke
evencio keke Hace un día
Cek new single city girls Amazing👏👏👏 Cek shrinke.me/CPJKZzyQ
Kelsey Vincent
Kelsey Vincent Hace un día
Latto could’ve kilt this whole song by herself 💦❤️
Life w /Niqua
Life w /Niqua Hace un día
its almost like Saweetie's my type song frfr tho
Q.B. NewYork
Q.B. NewYork Hace un día
Shit whack news flash be more than a piece of ass.
?
? Hace un día
Female rapper smh
BOSS BITCH
BOSS BITCH Hace un día
Make sure y'all check out my girl @pinklotto..She the one playing hopscotch with her beautiful daughter's😘😘😘
Mxhii
Mxhii Hace un día
Up coming female rapper that is eventually gonna have a collab with cardi b
Student Victoria Lamb
Student Victoria Lamb Hace un día
LMFAO
Gia Gia
Gia Gia Hace un día
esshow.info/watch/0dAlZCM9jGY/v-deo.html
Kay Hester
Kay Hester Hace un día
Am I trippin or is that King Roscoe 🧐
tabitha sammy
tabitha sammy Hace un día
🔥🔥🔥🔥🔥🔥💯
Hollywood Naee
Hollywood Naee Hace un día
One thing about JT she gone pronounce every word & serve her verse every time
Cocoamarie Brown
Cocoamarie Brown Hace un día
Jt has the best verse hands down
cherish_chimx2
cherish_chimx2 Hace un día
Who gave the boomers internet access
T B
T B Hace un día
Yesss Miami😍😍😍
Kira Longdon
Kira Longdon Hace un día
Bare sounds like cupquake 😂😂
Sophia Matias
Sophia Matias Hace un día
hi
Rice Reads
Rice Reads Hace un día
I'm conflicted....latto bodied the verses but I hate the chorus
Ke Ke
Ke Ke Hace un día
jt NEED HER POINTS FA THIS fck. 🧏🏽‍♀️
me_not_me_2008
me_not_me_2008 Hace un día
They could have left latto off the song 😑
me_not_me_2008
me_not_me_2008 Hace un día
City Girls start at 2:10 You're welcome 🤣
me_not_me_2008
me_not_me_2008 Hace un día
Only here for the City Girls 🙌🏽
Calvionna Lemon
Calvionna Lemon Hace un día
She too underrated 😭
DaKela Durant
DaKela Durant Hace un día
YESSSS IN AND OUT 💗💗💗💪🏾💪🏾💪🏾💪🏾
Jazmine Is Forever
Jazmine Is Forever Hace un día
Yassss I love this ! She look so good per usual 🙌🏽😍
Djor du
Djor du Hace un día
Don't sell your soul out for this world...God's grace covers all when we repent. Choose righteousness...Yeshua (Jesus Christ) is the way the truth and the life. God loves u!
BizzleMizzle Rizzle
BizzleMizzle Rizzle Hace un día
WHAT THE FUCK DID SHE TELL HER 🤣🤣🤣
Johnnetta Sanders
Johnnetta Sanders Hace un día
Stop hating City Girls Foeva🤞🏿💪🏿💪🏿💪🏿💪🏿🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥In and out tf
HydroCaeYT
HydroCaeYT Hace un día
do yk how many times this has popped up on my snap as an ad...😐
Miya Hill
Miya Hill Hace un día
“Really don’t need these niggas so I brother them🥴”- JT
flizyboy Ferrari
flizyboy Ferrari Hace un día
love this girls just can't stop repeating 🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🥰👌
Rayvin Williams
Rayvin Williams Hace un día
She say “really don’t need these niggas so I brother them “ 🥴
Ryan Wilson
Ryan Wilson Hace un día
Does this girl even know that the term "mulatto" is derogatory?
TC G
TC G Hace 16 horas
Exactly but apparently she thinks that she has redefined the word.
Ciara Bernard
Ciara Bernard Hace un día
I just want to point out how iconic Careesha & JaTavia are fir this hit! Young Miami said “flewed out” by accident. The internet tried to shame her for bad grammar and they turned it into a mfkn BOP!!
Life with a Charity on Top
Life with a Charity on Top Hace un día
Soooooo this video looked super fun, loved the colors, the girls with they footwork on the skates, all of Latto's looks....wondering why they wasn't in the last scene together though, assuming their schedules didn't mesh up.
Elston Walley
Elston Walley Hace un día
Big ass thor
Lady Lobo
Lady Lobo Hace un día
This make me want in n out burger
karisma owens
karisma owens Hace un día
It sound nasty but its going off lol💓💓💓
Miracle Nani
Miracle Nani Hace un día
The beat slapsssssssss
IAM HE
IAM HE Hace un día
Genesis 49 9You are a lion’s cub, Judah; you return from the prey, my son. Like a lion he crouches and lies down, like a lioness-who dares to rouse him? 10The scepter will not depart from Judah, nor the ruler’s staff from between his feet, c until he to whom it belongs d shall come and the obedience of the nations shall be his. 11He will tether his donkey to a vine, his colt to the choicest branch; he will wash his garments in wine, his robes in the blood of grapes. 12His eyes will be darker than wine, his teeth whiter than milk. e
LIL IXEE
LIL IXEE Hace 2 días
Just dropped my first music video esshow.info/watch/EhLAwOQcs4I/v-deo.html🤕
LIL IXEE
LIL IXEE Hace 2 días
Just dropped my first music video esshow.info/watch/EhLAwOQcs4I/v-deo.html🤕
LIL IXEE
LIL IXEE Hace 2 días
Just dropped my first music video esshow.info/watch/EhLAwOQcs4I/v-deo.html🤕
LIL IXEE
LIL IXEE Hace 2 días
Just dropped my first music video esshow.info/watch/EhLAwOQcs4I/v-deo.html🤕
jet lag
jet lag Hace 2 días
eeeh eehe eeee out
Brian Manning
Brian Manning Hace 2 días
Really bad, silly garbage ... these r artist ,yeah right ....sure sure
fuccit
fuccit Hace 2 días
the vid has some 2009s vibe to it, I like it
Sharko Channel
Sharko Channel Hace 2 días
This is the kind of shit music I’m going to avoid this year
April May
April May Hace 2 días
That first City Girl had a nasty verse...😳
April May
April May Hace un día
@Ptao Tom Foreal? I gotta listen again
Ptao Tom
Ptao Tom Hace 2 días
I can’t be the only one that hears that sample as Joe Budden saying “Wait a minute!”
Amy Hodgson
Amy Hodgson Hace 2 días
Caramel Iggy Azalea
Ptao Tom
Ptao Tom Hace 2 días
Wtf
Mpho Khuduwe
Mpho Khuduwe Hace 2 días
King rascoe grew dammmn 😂😂😂😂😂
Big Booty Twerk
Big Booty Twerk Hace 2 días
esshow.info/watch/0dAlZCM9jGY/v-deo.html
NyahThe Gamer13
NyahThe Gamer13 Hace 2 días
Ya'll say don't hate on black woman and that's exactly what y'all dumb asses doing tf
Tanecia Moniqué
Tanecia Moniqué Hace 2 días
I may not like the song but I love the visuals. Y'all need to stop being hypocritics. The males are rapping about the same exact things but from a male perspective. Plus every female rapper isn't the same but you only give fame to the ones who are sexual or look/dress a certain way then act surprised about their music. It is their gimmick and niche. They make twerk/dance music🤷🏾 When has twerk music ever not been sexual. If you want less sexuality and more lyrical or fun music look up Dreezy, Rico Nasty, Tierra Wack etc. But you all forget about them🤦🏾 Also let's not act like Lil Kim and Trina wasn't rapping about the exact same thing this explicit.
DrDevilish1
DrDevilish1 Hace 2 días
This is what Democrats want black women to be like
Man Lee
Man Lee Hace 2 días
In and out in and out puxxy nixxer Reat this shxt 1000 times So fuxing tasteless classless boring lame ass retarded crap 💩 Bring back that ol’skool Gotdemit
Help me get 0 subscribers with no videos
Help me get 0 subscribers with no videos Hace 2 días
Good gawd I love female rap artist...most verses are impressive flow too.
Isaiah Whitted
Isaiah Whitted Hace 2 días
This generation 🙄 huh I lost hope
Maria Ortiz
Maria Ortiz Hace 2 días
esshow.info/watch/0dAlZCM9jGY/v-deo.html
Slllyy
Slllyy Hace 2 días
No way people be listening to this dogshit😂😂😂
Maria Ortiz
Maria Ortiz Hace 2 días
esshow.info/watch/0dAlZCM9jGY/v-deo.html
jack forrealtho
jack forrealtho Hace 2 días
How many people want to see me blow my brains out.....just like and I'll post a video.
sniper dog doggy snipper
sniper dog doggy snipper Hace 2 días
U are like cardi b
woisew
woisew Hace 2 días
GOOD! esshow.info/watch/wo39MA4iGpM/v-deo.html
Hamada Hamada
Hamada Hamada Hace 2 días
Wtf
woisew
woisew Hace 2 días
GOOD! esshow.info/watch/wo39MA4iGpM/v-deo.html
Yeezy Taught Me
Yeezy Taught Me Hace 2 días
I can’t be the only one that hears that sample as Joe Budden saying “Wait a minute!”
woisew
woisew Hace 2 días
GOOD! esshow.info/watch/wo39MA4iGpM/v-deo.html
dc tube
dc tube Hace 2 días
SPORT LOVERS I'm leaving a nice video here esshow.info/watch/sgOxBrdXvRM/v-deo.html
Esequiel Monzon
Esequiel Monzon Hace 2 días
Don’t want sloppy seconds. They sound pretty disgusting, Ill stay out.
Maria Ortiz
Maria Ortiz Hace 2 días
esshow.info/watch/0dAlZCM9jGY/v-deo.html
3Shot Josh
3Shot Josh Hace 2 días
garbage smh
Devin Elon Madgy
Devin Elon Madgy Hace 2 días
Fucking gross.
Gary Johnson
Gary Johnson Hace 2 días
Yeah this is America’s problem right here.
Zach Weaver
Zach Weaver Hace 2 días
This songs trash...its a dislike for me
BOO Q.C.
BOO Q.C. Hace 2 días
esshow.info/watch/kQW1fVP-EDM/v-deo.html
Doug DeWitt
Doug DeWitt Hace 2 días
I don't know how I got here but that is some of the trashiest crap I've ever seen really people E E E E E E E. We can watch that crap again if you paid me
Maria Ortiz
Maria Ortiz Hace 2 días
esshow.info/watch/0dAlZCM9jGY/v-deo.html
L C
L C Hace 2 días
This song is probably the worst thing I’ve ever heard
Maria Ortiz
Maria Ortiz Hace 2 días
esshow.info/watch/0dAlZCM9jGY/v-deo.html
Fritz Fritz
Fritz Fritz Hace 2 días
Sooo this is porn? Where did they get the hookers
Maria Ortiz
Maria Ortiz Hace 2 días
esshow.info/watch/0dAlZCM9jGY/v-deo.html