Machine Gun Kelly ft. Halsey - forget me too [Official Music Video]

  Vistas 14,599,941

MGKVEVO

Hace un mes

Machine Gun Kelly - Tickets To My Downfall is available now!
smarturl.it/TTMDmgk
Follow Machine Gun Kelly:
machinegunkelly
machinegunkellymusic
machinegunkelly
Follow Halsey:
halsey
iamhalsey
halsey/
#MGK #Halsey #TicketsToMyDownfall #ForgetMeToo

Comentarios
Lee Knight
Lee Knight Hace 4 minutos
Why the F@%! do I like this? I hate MGK...
J.D. Piland
J.D. Piland Hace 14 minutos
Taking nothing away from the song (it's much better than I expected), but, damn, Em really did a number on him, huh?
Miranda Billings
Miranda Billings Hace 28 minutos
The pink and black guitar for his daughter
Brandon Harrelson
Brandon Harrelson Hace 46 minutos
Go to the time 1.25 me when my cousin leaves
Karl_Drogo55
Karl_Drogo55 Hace 2 horas
2:18 her back up vocals sound so good
Valerie
Valerie Hace 2 horas
Halsey comes in with a Bratz walk
Orias X
Orias X Hace 2 horas
This album slaps harder than Vasiliy Khamotiskiy
Samuele
Samuele Hace 3 horas
Pop punk is back.
MoreDanFilms
MoreDanFilms Hace 3 horas
Halsey just completes this song!!!!
Maxime Vermeulen
Maxime Vermeulen Hace 3 horas
What is she throwing away?
Desiree Smith
Desiree Smith Hace 3 horas
people are actually surprised that halsey sounds good???? she always sounds good
Desiree Smith
Desiree Smith Hace 3 horas
it's weird watching this knowing my brother in law has met Travis barker and had a kick back with him lmao
Isabella Papalia
Isabella Papalia Hace 3 horas
Halsey gives me Paramore vibes here. Anyone else get that?
Christos Spirou
Christos Spirou Hace 4 horas
Anyone remember when he dissed Eminem and then he turned into this
Ruan Kirsten
Ruan Kirsten Hace 4 horas
This is literally the Emo of 2020.
K. Sajak
K. Sajak Hace 4 horas
No
LCF Motion
LCF Motion Hace 5 horas
Is MGK having a seizure 1:27
funkadiktou
funkadiktou Hace 5 horas
What is Travis doing here? Drums on this track are fake and sound like ass... if you're going to sell rock, record a fucking real drumset for fuck sake.
Laiba Imran
Laiba Imran Hace 5 horas
can we talk about how much angry chemistry these two have?
charles torres
charles torres Hace 6 horas
I think its awesome that they used to date
IMPERIO ML&F
IMPERIO ML&F Hace 6 horas
Buenardo Travis Barker en la batería
Cold Thoughts
Cold Thoughts Hace 6 horas
Did I come from a paralel universe or weren’t they exes
Bethany Harrington
Bethany Harrington Hace 6 horas
For a short period of time
Joseph Toohey
Joseph Toohey Hace 6 horas
This is my favorite song ever I feel happy
Karik permeh
Karik permeh Hace 7 horas
Big fan bro mgk ❣️
Kyouko Wonderland
Kyouko Wonderland Hace 7 horas
omg i like MGK sing this more than he rap, he looks like an pop rock star. well im gonna start remember BMTH
Андрей Рогачев
Андрей Рогачев Hace 7 horas
Не,ну это жиза пацаны )
JC WARRIOR
JC WARRIOR Hace 8 horas
Dude go back to rap man..heck is this stuff..
vin griz
vin griz Hace 8 horas
from rapping to pop rock, hey hey not bad
Jess Raspberry
Jess Raspberry Hace 8 horas
This song makes me wanna dye my hair black and bring back the thick black eyeliner....
flyingfish
flyingfish Hace 8 horas
this is so good you just don't her songs like this simple but so complicated at the same time.
Eddie C
Eddie C Hace 8 horas
Gotta love the sound of her voice
velli payne
velli payne Hace 9 horas
Came in winning off black culture, now he's pure rock N roll. Get a name through using blacks, then take the money and success to.......you fill in the rest.
せっしー
せっしー Hace 9 horas
802聴いて知ったけどめっちゃかっこいい! 流れる度にめっちゃリズム刻んでしまう👏
Mo Moghaddasi
Mo Moghaddasi Hace 10 horas
Hahahahah eminem hit him so hard he changed genres
ScumbagDan
ScumbagDan Hace 11 horas
What happened after rap devil?
odvedokikrema
odvedokikrema Hace 7 horas
awareness
Sarah Wheatley
Sarah Wheatley Hace 13 horas
Just had a flash back of Green Day times!🤷‍♀️ I love Hasley just not this one
Miss Hayley
Miss Hayley Hace 13 horas
Best collaboration of 2020
Benno Kreher
Benno Kreher Hace 14 horas
Spotify said this my favorite Song 2020 and i must say this is true
Paweł Zieliński
Paweł Zieliński Hace 14 horas
Every fan of MGK and Halsey must comment this video: esshow.info/watch/j00sc6666Dw/v-deo.html
fiki rudin
fiki rudin Hace 14 horas
dailyshow
kazu bem
kazu bem Hace 14 horas
morejstu
Слава Никакая
Слава Никакая Hace 14 horas
andersonpaak
Corti Beats
Corti Beats Hace 15 horas
I love Halsey so much on this one, she fits this rock-punk shit so good.
Jay Kay
Jay Kay Hace 17 horas
This sound he's got is everything
Артем Базарный
Артем Базарный Hace 17 horas
dbangz
Boom
Boom Hace 18 horas
Wow this is garbage. Lmao
Loser
Loser Hace 18 horas
Not sure if you know but, even negative comments/dislikes only help the video trend. We get it, you have shitty music taste. Thanks for getting Kells an extra 1000 views, virgin
Im Bored
Im Bored Hace 19 horas
Hiphop rappers be like: 👁👄👁 no no no they soung better and it's not even their job.
riplys
riplys Hace 19 horas
the old pop post punk rock we know from 90's .... damn nostalgia !
Alok Bijlwan
Alok Bijlwan Hace 19 horas
yesss this a new song yet it sends me back to my childhoods days
tvtime2122
tvtime2122 Hace 19 horas
This song and “Clover Cage - Lost Then Found” are the only two things keeping me sane through these tough times. I just want to send love to everyone and I want everyone to know things will get better...We are in this together...I love you
August Bishop
August Bishop Hace 20 horas
this song is from this year??? god i got scared and thought i accidentally time travelled and woke up in the early 2000s
Sai Spandan Panigrahi
Sai Spandan Panigrahi Hace 15 horas
@August Bishop Not sure if you know but, even negative comments/dislikes only help the video trend. We get it, you have shitty music taste. Thanks for getting Kells an extra 1000 views, virgin
August Bishop
August Bishop Hace 20 horas
seriously this shit is so bad
mille pach
mille pach Hace 21 un hora
feels like i'm in 00's
Nick
Nick Hace 21 un hora
I need more motivational music and videos like this one in my life 😂💀🍻👍
Past & Present Cards
Past & Present Cards Hace 21 un hora
MGK punk > MGK rapper
sirenio ramirez
sirenio ramirez Hace 21 un hora
anonymous
JT Lowry
JT Lowry Hace 22 horas
stay together for the drummer
KHoward 95
KHoward 95 Hace 22 horas
Did they start filming this before lockdowns happened, because MGK’s hair is significantly shorter in the water scenes vs. the rest of the video?
Reed Limoges
Reed Limoges Hace 22 horas
How does this only have 14 million views
Eric Moore
Eric Moore Hace 23 horas
damn eminem really did kill you
Lex_ Breezy
Lex_ Breezy Hace un día
Um yes🖤
Brandi Kullenberg-Hayden
Brandi Kullenberg-Hayden Hace un día
Where were u when i was in my 20s. Punk rock is so hot.
Eléa Bv
Eléa Bv Hace un día
YAAAASSS HALSEY IS MATCHING WITH HIMM IT 'S PERFECT
Chris Antoon
Chris Antoon Hace un día
snow
Terry Hooke
Terry Hooke Hace un día
Halsey is a natural. She belongs in the punk rock scene. Currently In love
Clips 3rd Round
Clips 3rd Round Hace un día
This song is fire, def gonna be in a movie soon
Shawn Naquin
Shawn Naquin Hace un día
Evanescence looks different here 👀
Shawn Naquin
Shawn Naquin Hace un día
This is horrible in a way I can’t even understand
саша шаршкнов
саша шаршкнов Hace un día
paint
GDR HeadShot
GDR HeadShot Hace un día
never followed MGK, i listened to a couple of his rap songs they were ok but this whole punk vide with the pop rock is so good
cjcirca88
cjcirca88 Hace un día
Oh fuck, the 8ball reference made me seriously go wtfffff
Kathy Wollschlager
Kathy Wollschlager Hace un día
hate the video but love the sing for life
Kathy Wollschlager
Kathy Wollschlager Hace un día
*song
Its_Jelyo
Its_Jelyo Hace un día
a friend recommended it.. Glad he did
Thalia Ryan
Thalia Ryan Hace un día
tested
Dekab naeb
Dekab naeb Hace un día
Eminem straight kicked this douche out of rap 😄
Sai Spandan Panigrahi
Sai Spandan Panigrahi Hace 15 horas
Not sure if you know but, even negative comments/dislikes only help the video trend. We get it, you have shitty music taste. Thanks for getting Kells an extra 1000 views, virgin
R K
R K Hace un día
Halsey is like a new aged Avril Lavigne here.
Gen-Z Hippie
Gen-Z Hippie Hace un día
This music video is incredible
nathan bartholomew
nathan bartholomew Hace un día
classicwow
Alexandre Guerreiro
Alexandre Guerreiro Hace un día
I love her voice
Lincoln Garcia
Lincoln Garcia Hace un día
Hadley looks like Amy Lee from Evanescence there I said it
Gabriel Robinson
Gabriel Robinson Hace un día
Awesome fucking song!!!!
Skylar Yee
Skylar Yee Hace un día
I'm obsessed with this song!
Skylar Yee
Skylar Yee Hace un día
This song is the best jam
june barker
june barker Hace un día
You wanna know what i hate? Well i am telling you any ways i hate how he ages so well like damn i am only a couple years older then his daughter but like i would let him be my baby daddy.
Giannis Xatzinikitas
Giannis Xatzinikitas Hace un día
The best
CHITO
CHITO Hace un día
Fuc*** love this song 🌎💪🏽🔥
Ryan Byrne
Ryan Byrne Hace un día
How's the attitude on Halsey at the start, I was in love with her but now even more lol
Humberto Perez
Humberto Perez Hace un día
dannybrown
Bando Surfer fpv
Bando Surfer fpv Hace un día
🍻
A H
A H Hace un día
I'm surprised to heard this kind of stuff in 2020
Prepubescent Chuck Norris
Prepubescent Chuck Norris Hace un día
Gives me a very 2000’s vibe and I love it
Tobias Eliot
Tobias Eliot Hace un día
bro you guys gotta check out this sick acoustic cover I found: esshow.info/watch/h0aRy5Ws3w0/v-deo.html
Sai Spandan Panigrahi
Sai Spandan Panigrahi Hace 15 horas
thanks
John Keslick
John Keslick Hace un día
That sucked
Javier García Gonzalez
Javier García Gonzalez Hace un día
When eminem burned your whole career and now you have to produce teenage music from 20 years ago with a pink guitar...
Jai Is Jesus
Jai Is Jesus Hace un día
lmao
SyafiqNR
SyafiqNR Hace un día
Just straight up heat!! 🔥🔥
Amanda Wilson
Amanda Wilson Hace un día
oneyplays
mira cullix
mira cullix Hace un día
Halsey could legit be part of the veronicas. damn
SB sim racing
SB sim racing Hace un día
Does this remind anyone else of green day?
Faith Retrita
Faith Retrita Hace un día
Let me take my fuckin' bracelet off You want me to forget you Okay, forget me too You tell me you hate me Baby, yeah, I bet you do Damn I saw you walk in the room and I tried my best Not to panic while I'm lookin' for the back door I smell the perfume and it's obvious I'm gonna stay and put my key in the back more I can't, I can't, I can't pretend to forget you The reason I punch a hole in the wall back home And then, and then, and then a couple hours later we're in Room 29 at The Chateau I left before you woke up I don't feel right (see your soul burn) You want me to forget you Okay, forget me too You tell me you hate me Baby, yeah, I bet you do I'm keepin' you waitin' But I won't wait on you You want me to forget you Okay, forget me too I've wasted so much time Waitin' around for your phone calls every night My bad dreams are silk screens 'Cause I taste blood when you bleed It's eatin' me alive We'd both be better off alone Still think I'd get you on the phone With one last breath in me I'd die before I'd let you leave You left before I woke up Why don't I ever see you sober? You want me to forget you Okay, forget me too You tell me you hate me Baby, yeah, I bet you do I'm keepin' you waitin' But I won't wait on you You want me to forget you Okay, forget me too Hey you Tell me why you do the things that make me hate you? It's an emotional kaleidoscope when I face you Permanent calligraphy, I just tattooed your name on me forever You want me to forget you Okay, forget me too You tell me you hate me Baby, yeah, I bet you do I'm keepin' you waitin' But I won't wait on you You want me to forget you Okay, forget me too
Дэн Тыква
Дэн Тыква Hace un día
jennim
_ sfort1n
_ sfort1n Hace un día
Punk rock of my oldscool. Thx you
Antonio José - Cuando Te Vuelva A Ver
3:48
AntonioJoseVEVO
Vistas 309 mil
Halsey - You should be sad
03:39
HalseyVEVO
Vistas 90 M
Antonio José - Cuando Te Vuelva A Ver
3:48
AntonioJoseVEVO
Vistas 309 mil
CRUZ CAFUNÉ - VISIÓN TÚNEL
2:59
Cruz Cafuné
Vistas 458 mil
YUNGBLUD - mars (Official Video)
3:08
YUNGBLUDVEVO
Vistas 1,6 M